dah tukar status

Assalamualaikum.


thank you tag waktu my wedding hari tu :)

Alhamdulilah dengan izinnya pada 16.1.16 yang lalu dah selamat berlangsungnya majlis kahwin saya dengan suami.ececehhhh dah ada suami, status pun dah bertukar jadi puan wey! kahkah.. tapi panggilan boleh ja terus panggil cik zoey sebab paggilan 'cik' tu tak merujuk pada status(belum kahwin) tapi memang 'cik' antara panggilan saya sejak dulu dan dalam family.

niat di hati nak letak satu gambaq kahwin, tapi tukar fikiran nak simpan dulu nak buat suprise sampai dah dapat semua gambaq nanti.insyaallah, tunggu lah lagi 2 atau 3 bulan bila album dah siap.eksklusif kat blog sebab tak upload kat mana-mana lagi pun.nanti bila dah dapat semua, saya akan cerita dari waktu bertunang sampai lah ke majlis bertandang, insyaallah.ada lebih kurang 5 majlis yang saya akan update siap dengan review persiapan dan semua-semua yang berkaitan..insyaallah.. tapi mesti hangpa semua terkejut kalau tau bila masa saya tunang dan nikah.. hehe...tungguuuuuu!




terima kasih,
baibai.





No comments: