zoeyzauyah vlog EP 1 | pelamin ka pelangi?

Assalamualikum.


Akhirnya saya buat jugak vlog, yippiii! kalau nak tau, saya macam berbelah bagi nak buat ka tak.saya suka vlog tapi dalam masa yang sama saya rasa was-was jugak nak buat sebab realitinya saya jarang bercakap.kalau bercakap pulak suara macam gengster kampung dusun kahkah.belum kira life saya yang tak berapa menarik ni lagik.tapi why not saya buat untuk suka-suka kan? hangpa tengok jangan kecam naah.


vlog ni macam biasa lah, banyak benda spontan tapi hat spontan tu yang saya suka.dengan kamera bergoyang sana sini, sat pasal tu, tiba-tiba mai pasal lain pulak.. sabaq ja la wey.satu lagi, sekarang saya rakam vlog guna handphone ja.insyaallah ada rezeki saya nak beli kamera yang sesuai sikit.kamera saya sekarang ni besaq dan berat, susah nak bawak pi merata untuk record vlog.handphone pun rosak ni.tengah pinjam handphone husband ja pun..sobss..(tiba-tiba ada sesi aduan).sudah la, ada baiknya hangpa terus tengok vlog T__________T


first vlog ni record waktu saya keluar nak setel beli barang dekat area sini ja ;)








insyaallah next time buat lagi.



terima kasih,
baibai.

No comments: