tutorial mekap hari raya | eid makeup

Assalamualaikum.


Walaupun saya jurusolek dan boleh mekap vouge pada hari raya, tapi saya sebenarnya lagi suka mekap simple dan soft tiap-tiap kali raya.so kali ni saya nak share sikit la cara mekap yang simple dan soft.mana tau boleh bagi idea kat hangpa untuk mekap raya ni kan? 



warna mekap ni sesuai untuk semua warna baju dan acara.hangpa jangan ingat kalau mekap wajib kena ikut warna baju ja.bila buat mekap yang soft macam ni lagi senang nak matching dengan macam-macam warna baju.




pilih HD tau.

product list saya ada tulis dekat descriptions box video ni.kalau tak ada brand macam saya guna, guna ja apa yang anda ada.janji warna dan fungsi tu lebih kurang sama.video ni simple sikit sebab waktu record dan edit saya tak berapa sihat.buat tengah malam sampai ke awal pagi.rabak mata i nokkk..

dekat dalam video ni jugak saya guna smooth skin foundation yang saya jual.boleh la order kalau berminat nak cuba hehe.sempat promote.... hewhew.


di bawah ni gambar hasil mekap.
.
.









gambar di bawah ni guna front camera.flawless baq hang.
.
.







terima kasih dan salam ramadan :)

No comments: