zoeyzauyah vlog EP 5 | kami suka makan

Assalamualaikum.


Vlog kali ni banyak pasal makan.mau tak mau kena publish jugak pasal makan walaupun bulan puasa sebab nanti nak update vlog ramadan pulak, insyaallah.


Saya ni jenis suka buat benda ikut turutan termasuk publish hat vlog ni.nak publish dulu ikut yang mana saya record dulu, yang mana kemudian.


Dalam vlog ni saya combine banyak footage dari bulan may.ada pasal kenduri kak ipar, jalan-jalan, pi makan, potong rambut, shopping dan lain-lain tapi banyak tunjuk makan lah haha.kalau tengok waktu siang tu harap bertabah la noh, ini semua dugaaannnnnn..kihkih.


sebab banyak pasal makan, saya boh la tajuk ni.sapa suka makan sep sikit, kita geng haha.


     
pilih HD tau.subscribe lah channel saya, http://www.youtube.com/zoeyzauyah


thanks sebab menonton.biasa lah saya buat vlog untuk suka-suka dan bila ada mood ja.tapi kalau rasa vlog ni panjang sangat baik hangpa stop tengok sebelum naik cemuih.satgi tak pasai-pasai hangpa meluat kat kami haha.



terima kasih.




No comments: