zoeyzauyah vlog EP 7 | ramadan

Assalamualaikum.


Akhirnya update jugak vlog ramadan yang dipukul canang sebelum ni.itu pun dah dekat nak raya baru terkedek-kedek tuan punya blog ni nak update.tak apa lah, janji ada update bukan setakat bersembang kencang ja weh..miahaha.aku dah kenapa?

Photo:
saya combine beberapa aktiviti yang saya buat dalam bulan ramadan ni.tapi nak habaq siap-siap, bab amal ibadat memang tak boh la dalam vlog ni.jangan hangpa dok tertanya-tanya pulak " dia ni tak done solat tarawikh ka? dia ni tak done baca Al-Quran kan?" kihkih.



pilih HD tau.
saya record guna dua handphone, so hangpa boleh sedar la kualiti dengan soud dia sat-sat berbeza.ada part yang sound dia kuat sikit tau.kalau tengok sambil sumbat telinga boleh terkejut beruk hangpa satgi.baik saya bagitau sia-siap, kihkih.



terima kasih dan jangan lupa subscribe channel youtube saya.



selamat berpuasa dan selamat hari raya.
minta maaf zahir dan batin :)





No comments: