hilary duff inspired makeup tutorial

Assalamualaikum.


Sejak beberapa minggu yang lepas saya plan nak record video baru.tapi tiba-tiba saya tak sihat.
waktu tak sihat ni macam bosan la pulak.so saya selongkar folder lalu terjumpa la video inspirasi
mekap hilary duff yang saya tak pernah publish sebelum ni.


video ni dah lama tau.saya record hujung tahun 2015 tapi tak pernah publish sebab skrin kamera
nampak bintik hitam.kalau tengok video ni anda akan perasan bintik hitam tu dekat skrin.
kulit saya pun tak ok waktu ni.


tapi dah bosan sangat kan, blog dan youtube pun tak berupdate, saja lah suka-suka saya edit dan publish


mekap ni inspirasi dari hilary duff dalam mv sparks.
tak sama pun 100%.inspirasi dari segi warna ja sikit-sikit.



pilih HD.
senarai produk yang saya guna ada dekat descriptions box youtube ni.
jangan lupa thumbs up dan subscribe.


mekap hilary duff dalam mv sparks.susah sikit nak agak warna apa yang digunakan sebab lighting.
paling suka dekat mekap mata.fokus utama dekat bulu mata yang lebat tu.


hasil mekap saya.










terima kasih.



No comments: