mudahnya tanggalkan mekap guna célèc all-in one-cleansing water dan mudakan kulit guna célèc miracle secret

Assalamualaikum.


saya jenis yang suka kongsi produk best.kalau puashati dengan apa-apa produk terus tak sabar nak war-warkan dekat blog tercintah ini.produk yang saya review bukan semata kerana dibayar atau untuk promosi, tapi saya guna sendiri dan kalau berkesan baru diri tak rasa bersalah untuk review dan berkongsi dengan pembaca blog sekelian.


sama macam produk yang saya nak review kali ini.hanya yang berkesan layak direview.tapi terus terang cakap, sebelum ini saya tak pernah kenal dengan jenama cèléc, sekarang sudah menyesal, kenapa tak kenal sejak awal dulu? tak sangka jenama yang asing di pendengaranku rupanya sangat bagus lagi berkesan dan disukai diri sendiri.kalau anda cuba, anda pun pasti akan suka sebab produk dia bagus weh!


dua produk kegemaran yang saya guna sampai sekarang.célèc all-in-one-cleansing water dan célèc miracle secret.


REVIEW PRODUK PERTAMA

produk:
célèc all-in-one-cleansing water

saiz:
80ml

harga:
RM98.00

sebarang pertanyaan dan pembelian:-
email: ecolantic@gmail.com
whatsapp: 018-6680138

maklumat lanjut:-


célèc all-in-one-cleansing water.ini lah makeup remover yang paling saya suka.


fungsi célèc all-in-one-cleansing water:
  • pencuci dengan formula air yang lembut.
  • efektif menanggalkan mekap waterproof dan sunscreen.
  • menanggalkan mekap mata tanpa kesan rengsa.
  • memberi nutrient penting kepada kulit.
  • menjadikan kulit segar dan lembab tanpa sisa kotor.
  • mengurangkan kemerahan dan iritasi kulit.
  • menjadikan kulit lembut, bersih, lega tanpa kekeringan.
  • melambatkan penuaan.
  • tidak menyumbat pori.
  • menanggalkan lipstick.
  • menanggalkan mekap mata.
  • menanggalkan sebarang mekap dan sisa kotoran sambil menyuburkan kulit.
  • meningkatkan keanjalan.
  • tidak mengandungi alkohol.
  • pencuci all-in-one di dalam satu botol.
  • berasaskan air.
  • mengekalkan kelembapan.
  • antara bahan di dalam produk ini ialah trehalose + hyaluronic acid, iaitu kombinasi melembabkan yang menghidratkan semula kulit, mengunci/mengekalkan lembapan, meningkatkan keanjalan, menghilangkan kesan penuaan dan meningkatkan ketegangan kulit.
  • sesuai untuk kegunaan harian.
  • doformulasi di perancis.
  • dikilangkan di kilang bertaraf GMP dan HALAL.

kerana saya seorang jurusolek, jadi saya kerap mengenakan mekap.agak mencabar bila setiap kali nak tanggalkan mekap lebih-lebih lagi mekap jenis waterproof.kebanyakan makeup remover yang saya pernah guna mengandungi bahan berminyak yang meninggalkan kesan pedih di mata dan berminyak di kulit.sungguh tak selesa! kemudian perlu mencuci dua, tiga kali menggunakan pencuci muka semata-mata nak tanggalkan kesan berminyak di kulit.solution lain kalau tak nak kesan minyak di kulit ialah dengan menggunakan makeup remover berasingan untuk mata dan kulit.waterproof makeup remover yang berminyak tu untuk tanggalkan mekap mata, dan makeup remover biasa untuk tanggalkan mekap di kulit muka.tapi leceh kan banyak produk dan banyak step? sekarang mudah sungguh bila guna célèc all-in-one-cleansing-water.satu pencuci boleh guna untuk tanggalkan mekap dan kotoran di semua kawasan muka termasuk mata.


sebelah muka saya masih bermekap dan sebelah lagi selepas tanggalkan mekap menggunakan célèc all-in-one-cleansing-water.saya guna 3 kapas untuk tiga kawasan muka yang berlainan.sekeping di mata, sekeping di bahagian muka yang lainnya dan sekeping lagi di bibir.mekap saya agak tebal ya waktu ini, tapi mudah je produk ni tanggalkan semua termasuk mekap yang waterproof.habis bersih semua mekap dia tanggalkan.saya sengaja guna tiga keping kapas untuk bahagian wajah yang berlainan, tapi saya pernah guna sekeping kapas sahaja untuk cuci semua mekap yang tebal di semua bahagian wajah.jimat dan mudah!


kita test lagi keberkesanan célèc all-in-one cleansing water.ini mekap yang saya apply di atas tangan.produk ni semua yang sangat susah ditanggalkan selama saya menggunakan makeup remover jenama lain.selalunya kena cuci berkali-kali baru kesan mekap hilang tanpa kesan comot.


taadaaa! bahagian after telah dicuci menggunakan célèc all-in-one-cleansing water dan sebelah lagi dibiarkan dengan mekap.saya spray produk di atas sekeping kapas dan sekali sapuan sahaja mekap dah tertanggal dengan mudah.


pengalaman saya menggunakan célèc all-in-one-cleansing water:
  • berasaskan air dan ringan di kulit.
  • tak berminyak.jadi tiada kesan minyak dan tidak melekit.
  • berkesan menanggalkan mekap dengan hanya sapuan lembut.tak perlu tonyoh banyak kali.
  • berkesan menanggalkan mekap waterproof tanpa bahan/kesan berminyak.
  • menanggalkan maskara dan eyeliner waterproof dengan mudah tanpa pedihkan mata.
  • mata tak jadi comot dan tanpa sisa mekap yang hitam.
  • bau wangi yang mild dan fresh.
  • jenis spray dan mudah.hanya spray di atas kapas dan sapu lembut untuk tanggalkan mekap.
  • kulit menjadi lembut dan lembab setiap kali selepas digunakan/tanggalkan mekap.
  • kulit jadi bersih dari sisa mekap, terasa segar dan selesa.
  • all-in-one.satu produk boleh guna untuk membersihkan seluruh wajah, kawasan mata dan bibir.
  • secara keseluruhannya saya suka produk ini.the best makeup remover so far.percaya lah saya dah cuba macam-macam makeup remover tapi kebanyakannya berminyak dan tak selesa terutama di bahagian mata(typical waterproof makeup remover), tapi yang ini saya akan terus guna selagi berpuashati.anda patut cuba juga dan rasa sendiri pengalaman mencuci mekap dengan mudah dan berkesan!


REVIEW PRODUK KEDUA

produk:
célèc miracle secret.

saiz;
80ml

harga:
RM288.00

sebarang pertanyaan dan pembelian:-
email: ecolantic@gmail.com
whatsapp: 018-6680138

maklumat lanjut:-


célèc miracle secret.memang produk ajaib!

fungsi célèc miracle secret:
  • dalam masa 20 minit kulit kelihatan muda dan cantik!
  • dicipta untuk membantu menegangkan kulit.
  • melembabkan kulit.
  • melicinkan kulit.
  • mengurangkan garis halus dan kedutan.
  • mengurangkan eye bags dan dark circle.
  • mencerahkan kulit.
  • memperbaiki kulit.
  • meningkatkan keupayaan kulit untuk mengekalkan kelembapan.
  • penggunaan yang berterusan, wajah kelihatan lebih terbentuk.
  • kompleksi kulit kelihatan remaja.
  • palmitoyl tripeptide-5(syn coll) meningkatkan sintesis collagen sehingga 119%!
  • menjana collagen luar dan dalam.
  • penggunaan 3% dari kombinasi palmitoyl oligopeptide+palmitoyl tetrapeptide-10 menunjukkan kesan pengurangan kedutan sehingga 45% dalam tempoh 2 bulan.
  • meningkatkan keanjalan.
  • warna kulit bertambah baik.
  • penggunaan yang berterusan, bulan pertama; dapat membaiki dan menyahtoksin.
  • penggunaan yang berterusan, bulan kedua; tempoh membentuk.
  • penggunaan yang berterusan, bulan ketiga; meneruskan tempoh membentuk.
  • bulan keempat dan seterusnya; penyatuan.


saya bakal mencecah usia 30an tak lama lagi, jadi samada sedar atau tidak(atau pun buat-buat tak sedar dek kerana takleh terima kenyataan dah tua haha)sudah tentu saya mengalami perubahan di kulit wajah.kedutan mungkin sudah lama wujud sebelum saya sedar lagi, jadi saya perlukan produk yang berkesan untuk mengurangkan kedutan, mencegah penuaan dan menjaga keremajaan kulit.saya tak suka produk yang leceh, nak yang mudah dan berkesan je,tapi nasib baik saya cuba célèc miracle secret, mudah tapi berkesan.


cuci muka bersih-bersih dan halakan célèc miracle secret 5 - 6 inci dari wajah.pejamkan mata dan spray ke seluruh wajah dan leher.


pedap/urut lembut wajah dan leher supaya produk menyerap ke dalam kulit.


mungkin anda tak nampak apa yang berubah tapi saya dapat rasa sendiri perubahan di kulit saya.selepas beberapa minit spray célèc miracle secret di wajah, kulit berubah menjadi lebih glowing dan lembab.pori-pori seakan mengecil dan tekstur kulit jadi lebih elok.


pengalaman saya menggunakan célèc miracle secret:
  • kulit menjadi lebih glowing dan nampak sihat selepas beberapa minit menggunakan produk ini.
  • nampak lebih cerah.
  • menyegarkan kulit.
  • tekstur seperti air dan ringan di kulit.
  • mudah menyerap.
  • pori-pori nampak kecil sedikit selepas beberapa minit spray.
  • kulit lebih lembut dan lembab.
  • luka jerawat mudah kering dan sembuh.
  • tak berminyak dan tak melekit.
  • tiada bau.
  • saya akan gunakan secara berterusan supaya kedut kurang kelihatan, eye bags dan dark circle berkurangan.
  • keseluruhannya produk ni bagus dan kesannya segera.dengan penggunaan yang berterusan kita akan dapat hasil yang lebih baik.

ini lah dua produk yang saya guna sekarang.kalau anda berminat nak beli, boleh baca maklumat penjual yang saya bagi di atas tadi.harap review ini membantu :)



disclaimer:
saya review berdasarkan pengalaman diri sendiri guna dan description pengeluar.hasilnya mungkin berbeza untuk setiap orang.



terima kasih.


No comments: