Korean full brands makeup tutorial

Assalamualaikum.


Sebab ada banyak(tipu) mekap jenama korea dalam simpanan, jadi terus kata kat diri sendiri "apa kata survey buat tuto mekap guna full produk jenama korea nih?" sebab dah kata macam tu, mahu atau tidak kena lah buat jugak T__________T ini dilema dengan diri sendiri ke hapa? tak boleh tolak kalau cakap apa-apa kat diri sendiri.tapi bukan satu jenama sahaja, saya campur pelbagai jenama dan of course lah semuanya jenama korea.


disebabkan itu, maka terhasil lah tuto mekap yang super simple ini.meminimakan penggunaan produk setakat yang ada sahaja.sebab tu produk untuk lip saya guna untuk mekap mata, eyeliner saya tonyoh untuk shading hidung dan bb foundation sekali harung sebagai concealer.


sila pilih HD untuk kualiti tiada tandingan, kahkah.


dalam banyak-banyak foto, yang paling gedik lah yang paling clear ponnn..(cubit pipi).


owh ada pun yang behave dan clear, hewhew.


yang ini dengan cahaya semulajadi.saya suka efek di mata yang nampak basah-basah dan glowing.mekap ini sangat soft dan cantik bila di luar (dengan cahaya semulajadi).sila cuba ya?


tudung saya pakai tuh instant shawl, rose double loop dari fabulousiti beauty & closet


terima kasih.

No comments: